Latvijas Dabas fonda ceļojošā fotoizstāde „Sauleskalna ezerzemes daba un ainavas”
Izstādē apskatāmas unikālas 1920. – 1930. gadu, kā arī vēlāku laiku un mūsdienu Sauleskalna ezerzemes fotogrāfijas, kā arī citi vērtīgi materiāli par Sauleskalna ezerzemi un tās dabu.
Daugavpils fotostudijas “Ezerzeme-F” izstāde “Zilā nokrāsas”
Latgales Centrālās bibliotēkas Daiļliteratūras sektorā skatāma Daugavpils fotostudijas “Ezerzeme-F” izstāde “Zilā nokrāsas”. Izstādē “Zilā nokrāsas” apskatāmi 32 darbi, kuru autori ir 12 fotostudijas dalībnieki – Linards Onzuls, Svetlana Pokule, Ivars Skudra, Viktors Savčenko, Jūlija Kožemjakina, Jurijs Buklovskis, Jurijs Berdņikovs, Pjotrs Murāns, Inese Minova, Jeļena Ivancova, Mārtiņš Onzuls un pērn aizsaulē aizgājušais Genādijs Lins.
Izstāde "Arhitektūra glezniecībā"
Daugavpils Marka Rotko mākslas centrā skatāma Oļģerta Kraukļa izstāde “Arhitektūra glezniecībā”. Būt daudzpusīgam un spēt sevi realizēt dažādos ampluā neizdodas katram. Arhitekts un gleznotājs Oļģerts Krauklis ir pieskaitāms pie tiem nedaudzajiem atšķirīgajiem, varbūt pat apdāvinātākajiem, kam izdevies izdarīt daudz, būt ar plašu redzesloku visdažādākajās dzīves jomās, saglabāt humora izjūtu un atcerēties dažādus notikumus un faktus, un, šiem notikumiem virknējoties, spēt tos dokumentēt unikālās gaisa un lineārās perspektīvas precizitātē ievītās urbānajās un lauku vides ainavās.
Izstāde "Gaismas un tumsas spēles"
Daugavpils Marka Rotko mākslas centrā notiek Intas Celmiņas un Edvarda Grūbes izstāde “Gaismas un tumsas spēles”. Kamēr pastāv gaisma, pastāv glezniecība – krāsai un formai ir iespējams uzplaiksnīt visneiedomājamākajos veidos, kurus mākslinieks, savu gleznu veidojot, iecerējis vai kuri radušies negaidītā un nebeidzamā spēlē ar tēmu, tehniskajiem paņēmieniem un kompozīciju.
Izstāde "Man deviņi raibi brunči"
Daugavpils Latviešu kultūras centrs un Tautas tērpu centrs SENĀ KLĒTS ar izstādi „MAN DEVIŅI RAIBI BRUNČI” aicina aplūkot un iepazīt latviešu tautas tērpa vienu no krāšņākajām sastāvdaļām – brunčus. Izstāde apskatāma darba dienās no plkst. 9.00 līdz 17.00 , grupām iepriekš piesakoties pa tālruni: +37129128943.
Izstāde "Mirkļi"
Daugavpils Marka Rotko mākslas centrā notiek Aleksandra Karpana izstāde “Mirkļi”. Šī izstāde ir pārsteidzoši košs laikā sastingušu, laimīgu un neatkārtojamu lieliska akvareļu meistara daiļrades mirkļu kaleidoskops. Iemiesoti darbos, kas apbur ar savu izsmalcinātību un profesionalitāti, šie mirkļi ļauj pieskarties patiesi unikālai parādībai Vitebskas akvareļglezniecības skolas vēsturē. Nebūs pārspīlēti sacīt, ka Aleksandrs Karpans (1953-2016) ir tās īpašā vērtība un lepnums, viens no 20. gadsimta beigu un 21. gadsimta sākuma talantīgākajiem baltkrievu akvarelistiem. Un mākslinieka darbi to brīnišķīgi apliecina.
Izstāde "Ugunī"
Daugavpils Marka Rotko mākslas centrā ir skatāma izstāde “Ugunī”. Tā ir Latvijas Laikmetīgās keramikas centra rezidenču programmas noslēguma izstāde, kas notiek sadarbībā ar Daugavpils Marka Rotko mākslas centru. Izstāde ir rezultāts triju jaunu keramikas mākslinieku kopdarbam, kas Daugavpils cietoksnī Keramikas laboratorijā ilga veselu mēnesi.
Izstāde “Skaistums ir patiesība, patiesība ir skaistums”
Daugavpils Marka Rotko mākslas centrā ir skatāma izstāde “Skaistums ir patiesība, patiesība ir skaistums”. Patiesība (latīņu valodā “veritas”) ir atbilstība starp apgalvojumu un realitāti, uz kuru šis apgalvojums attiecas. Taču šī patiesības definīcija nav vienīgā, pastāv daudzi šī vārda definējumi un daudzi klasiski strīdi par dažādām patiesības teorijām. „Patiesība” ietver gan „pareizību, precizitāti, uzticamību, nemākslotību, īstumu”, gan „piekrišanu faktam vai realitātei”. Vispārīgā nozīmē patiesība ir pretmets meliem.
Sporta pasākumu kalendārs 2019. gada februārī
Sporta pasākumu kalendārs februārī pieejams ŠEIT.
Izstāde "Iekšējā viendabība"
No 01.02.2019. līdz 14.04.2019. Daugavpils Marka Rotko mākslas centrā notiks Vonga Šedžuna izstāde “Iekšējā viendabība”. Pēdējo divdesmit trīsdesmit gadu laikā Ķīnas laikmetīgajā mākslā ir notikušas fundamentālas pārmaiņas. Šīs pārmaiņas ir lielā mērā saistītas ar rietumu mākslas konceptu un stilu ieplūšanu, kas stimulē Ķīnas mākslas transformēšanos par jaunu radošu ideju un metožu kopu, piedāvājot jaunus iespējamos orientierus mākslinieciskajai domāšanai un radošajām praksēm. Vonga Šedžuna mākslas valodas bagātinājumi iekļaujas šo pārmaiņu plūsmā. Tie ir izteikti iekšupvērsti, pastāvīgi padziļina viņa māksliniecisko praksi un ar to saistītos pārdomu procesus, autoram turpinot attīstīt savu personīgo mākslinieka rokrakstu un raksturu.